spandoek

Aan je naamsbekendheid werken? Met professionele spandoeken lukt dat!

Of je nu een net opgericht bedrijf runt of een organisatie die al tientallen jaren meedraait, het is altijd zaak om te trachten aandacht te trekken voor je bedrijf en je producten. Je naamsbekendheid op peil houden en het liefst zelfs vergroten, daar draait het allemaal om. Dit zorgt namelijk op termijn bijna altijd voor nieuwe klanten. Als het gaat om deze naamsbekendheid blijkt dat de wat meer traditionele manieren van reclame maken nog steeds buitengewoon effectief zijn. Het is dus simpelweg noodzaak om mensen ook buiten de digitale wegen om te ‘confronteren’ met de naam, het logo of een slogan van je organisatie. Via een spandoek lukt dit doorgaans bij uitstek. Lees hieronder waar je zo’n spandoek bijvoorbeeld ophangt en hoe je dit doek kunt vormgeven.

Waar hang je een spandoek op?

Op welke plekken je een professioneel spandoek mag ophangen hangt ten eerste af van de regels die in je gemeente gelden. Over het algemeen kan echter gesteld worden dat je ze bijvoorbeeld niet aan bruggen, bomen, openbare gebouwen en verkeersborden mag plaatsen. Meestal hebben gemeenten, maar ook bijvoorbeeld organisatoren van evenementen, plekken aangewezen die door het bedrijfsleven gehuurd kunnen worden voor het ophangen van een spandoek.

spandoek

Adviezen om je promotionele spandoek vorm te geven

Als je het maximale uit je spandoek wilt halen, probeer je doek dan vorm te geven aan de hand van de volgende tips:

  • Zet in op opvallend en aantrekkelijk gebruik van kleuren. Uiteraard dienen jouw bedrijfskleuren volop terug te komen.
  • Zorg ervoor dat mensen weten van welk bedrijf het doek afkomstig is.
  • Plaats geen lange lappen tekst. Voorbijgangers lezen dit namelijk maar zelden helemaal door.
  • Focus je op een of enkele boodschappen die je kwijt wilt en zet daar vol op in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *