Krachtige LinkedIn-marketingtips

We zijn tegenwoordig meer verbonden dan ooit, en dat is een beetje slecht nieuws voor de B2B-marketeer. Een kleinere wereld betekent dat het oneindige leadgeneratieproces een steeds kleiner wordend venster heeft.

Hoe vind je dan nieuwe manieren om leads te genereren?

Dit zal je misschien verbazen, maar LinkedIn is een effectieve tool geworden voor het genereren van B2B-leads die veel bedrijven niet hebben onderzocht. We laten je zien hoe je leads kunt genereren met effectieve LinkedIn marketing. Maar voordat we het laten zien hoe, moet je de steeds kleiner wordende leadpool van sociale media begrijpen en wat het betekent in de competitieve B2B-wereld.

Plaats bruikbare inhoud

Als je eenmaal aan de slag bent, is het tijd om inhoud te gaan delen. Contentmarketing is absoluut essentieel op elk platform, en LinkedIn is daarop geen uitzondering.

Met meer dan twee derde van de LinkedIn-gebruikers die zichzelf als “nieuwsjunkies” beschouwen, zal het je moeilijk worden om een ​​publiek te vinden dat net zo klaar en bereid is om je inhoud te consumeren. Je wilt LinkedIn marketing opnemen in jouw dagelijkse postgewoonten. Elke dag meerdere, verspreide berichten helpen we om jouw publiek te bereiken en met hen in contact te komen. Ik raad ook aan om alle verschillende berichttypen die beschikbaar zijn op LinkedIn te gebruiken.

Gebruik de functie Matched Audiences

Je hebt misschien het nieuws gemist, maar de advertenties van LinkedIn marketing zijn niet meer waardeloos. Ze maken nu deel uit van een goed geoliede tool die je kunt gebruiken om het bedrijf onder de aandacht te brengen van een zeer selectief en zeer winstgevend publiek. Je kunt gesponsorde inhoud, gewone tekstadvertenties maken of zelfs gerichte berichten verzenden met een gesponsorde InMail. Wat nog belangrijker is, Je kunt de Matched Audiences-tool van LinkedIn marketing gebruiken om de bezoekers die zich al in jouw verkooptrechter bevinden, opnieuw te targeten.

Matched Audiences is de recente toevoeging van Microsoft die LinkedIn helpt optimaliseren als advertentieplatform. Hiermee kun je websitebezoekers opnieuw targeten, jouw bestaande accounts uploaden of zelfs e-mailcontacten toevoegen om te targeten met LinkedIn-advertenties.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *